söndag 9 augusti 2009

Att vilja så mycket...



Tänk vad kul det skulle varit om man kunde låna saker hur som helst.

Jag vill så gärna ha en hund, en basset hound för att vara exakt.
Men det går ju såklart inte när man jobbar och flyger och far så mycket som jag gör.
Jag vill även ha en liten bebis, men bara för en dag eller två.
En egen får vänta några år.

Men tänk vad praktiskt om man kunde hyra.
Rent-a-baby.
Rent-a-puppy.

Nej jag veeeet att det inte hade varit snällt mot djuren eller bebisen.
Men oj vad roligt man kunde haft!
En egen liten farm med söta små djur bara den helgen man hade tid och lust.

Då hade jag haft :

En hund
En bebis
En koala-björn
En panda-bebis

Och oj vad jag skulle myst!

Lite tankar en söndagseftermiddag på västkusten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar