onsdag 26 augusti 2009

Att vara ett litet gulligt monster...



Jag tror att de flesta ser mig som snäll & söt.
Är man blond ser man sällan elak ut iaf.

Men mina vänner...
Vissa dagar kommer mina små horn ut i pannan och svansen växer sig lång.
Ett litet mens-monster skulle man kunna kalla det.
Och här kan alla mans-varelser sluta läsa för ni kommer inte fatta iaf.

Todilooo på er.


Så, mensmonster.
Jag är medlem i Libresse´s sms-tjänst.
Kostar inget, du får ett påminnelse sms när du får PMS (vilket jag aldrig har)

Och ett när du ska ha mens.
Dessa stämmer på dagen rätt och är lite käckt utformade med skämt och söta ord.
Men, denna dagen stod det:

Mensen är på väg, men med lite kärlek & choklad ska vi allt klara av det!

Mmm...

Men utan choklad- för det får jag ICKE äta när man går på Atkins.

Kärlek...inte just nu iaf!

Inte blev det bättre med infon jag fick under lunchen heller pyttsan!
Hade sett fram emot kramar imorgon kväll...måste vänta.
Hatar att vänta.
Jag känner med dom som måste vara runt mig idag alltså...

Morr morr och fräs fräs!

Ge mig en iskall marabou chokladkaka med nötter i och eg vilken snygg man som helst som bara ska ligga i sängen och kramas.

*knaprar solrosfrön och inser att dessa INTE hjälper riktigt så bra som jag ville*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar