tisdag 18 augusti 2009

Att njuta...



Hej mina fina läsare!

Idag har jag blivit bortskämd med mamma & pappas goda mat.
Grillat fläsk-kött med en färgglad sallad, ris, jordnötsås, bröd och hummus.
Till det lite rött.
Ja, vin såklart.
En liten mix av cabernet och shiraz.
Helt okej en varm sommarkväll.

Härligt att få chit-chatta lite med mammsen också.
Hann även med lite chit-chattande på ett annat sätt medan disken gjorde rent sig själv....
Lovade bort en BBQ till en vän och menade det.

Nu måste du styra stegen ner till framsidan av sverige snart och laga mat med mig!
Jag har nämligen blivit lovad en kväll med salsa-toner, skratt och mat i storstaden.
Snart, innan det blir för kallt för kjol och klackar.
Innan snön lägger sig och de vackra gula löven ger upp och somnar.


Undra om jag inte ska ge mig på en salsa-kurs i höst.
Varför inte liksom?
Man kan aldrig få för många intryck och dans är så himla roligt!
En låt till Dig min fina..som redan befinner dig i stora staden.
Mi Corazón.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar