måndag 3 augusti 2009

Att vara produktiv...



Hej fina läsare!
Tänker inte bli en sådan som ursäktar mig för dålig uppdatering, men det har varit bröllop och annat skoj så tiden har inte riktigt räckt till...

Ja vi börjar med bröllop vid kusten.
Klassiskt genre får det nog bli.
Vitt, grönt, havs-tema, spex och vals.
Alltid kul att klippetiklappa i klackar och klänning.
Trots att lilla mammsen fick sig en Måschiito (Mojito för oss som kan uttala) som inte var av denna värld gick allt smidigt.

Nu sitter (ligger) jag i en skön soffa i stora staden och softar med en lappis på magen.
Regnet smattrar lugnande mot rutorna och katterna tassar omkring och stryker sig mot mina ben.
Hann med en liten fika med Sara & André förut också.
Café Kosmos hade mumsiga panini och skumiga chai-latte.
Mums!

Igår var det Tjejkväll med bullbak och cupcakes.
Krusbärspaj och fransk manikyr.
Tacos och 2 tjejfilmer.
Mycket produktivt.

Nu tror jag kycklingssoppa står näst på tur och sen blir det färgning av hår.
Inte mitt dock, är rätt nöjd med den mörkblonda jag fick till.
Men lilla fröken Ebba ska bli tjej har vi bestämt, så det räcker inte bara med naglar.

En liten sång för Er som har samma musiksmak som Mig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar