måndag 24 augusti 2009

Att sumera semstern...



Jahopp då ska jag göra en liten redovisning av lilla semestern för Er som är nyfikna.

Det har hunnits med massa roliga saker i stora staden när jag var husvakt.

Sm i longboard i Näckrosparken.
Massa coola folk med snygga kläder.
Jag smälte in fint med mina baggy jeans och fina sällskap.

Legat på rygg och sett molnen flyga förbi på en ljusblå himmel.

Lett det största leendet jag hade när Vi fann en ank-damm mitt i stan.

Wookat scampi med chili & vitlök.

Slurplat iskall öl på en uteservering och njutit av free-style dansarna precis bredvid.

Åkt spårvagn och varit stolt när jag kunde alla hållplatser utantill.

Dansat med någon som är lika vacker på insidan som utsidan.

Sovit riktigt länge.

Varit på softaste nattklubben och druckit godaste Mojition.

Fikat med vänner.


Listan kan göras lång men nu ska jag dyka ner i min vackra mosaik-skål som är fylld med rosaröda flirtiga plommon.


1 kommentar: