onsdag 19 augusti 2009

Att lyssna...



Har Ni någon gång bara hört någon prata, för att sen höra denna sjunga?
Och det inte är den rösten man hade förväntat sig?

Så är det med min vän.
Han pratar helt okej... (ta inte illa upp nu..haha) som de flesta av oss.
Men när han sjunger...
Då blir han en annan person och man måste bara lyssna.


Om inte "Sara" kommer upp så kan ni klicka på det själva.
Underbar låt som är så enkel den kan bli.
Bara en röst och en gitarr.
Jag förstår varför han knappt hinner kliva innanför dörren innan människor slänger fram en gitarr och ber honom sjunga.
Jag hade gjort precis likadant om jag haft en.
Jag har tillockmed fått äran att lyssna på honom ensam.
Och det mina vänner...slår sig i stil med Melissa Horn konserten jag var på.

Lyssna, luta er tillbaka där i stolen och njut i 5 minuter.

För det är det värt.

1 kommentar:

  1. det räcker att det var värt för dig;) men vänta tils du får höra det nya materialet, somm till skillnad mot det du har hört tidigare, är inspelad på ett profesionellt sätt, i think you gonna like it a lot;)

    SvaraRadera