fredag 14 augusti 2009

Att ha förmågan att uttrycka sig...



Denna fina texten skrev min vän till mig igår...

Visst är det vackert?



Perdoname...
Jag visste inte att du ville bara mig väl,
jag visste inte att du såg mig som en sann vän,
ibland är jag dum och låter mina egna principer styra mig,
ibland är jag blind för andras tankar och åsikter,
ibland är jag kungen över allt och alla!!
Men det finns de stunder då människor som du,
med sin vishet och envishet,
öppnar mina sinnen och får mig att inse hur fel jag har,
hur trångsynt jag är,
och det är alltid lika jobbigt att acceptera...
Men inte med dig,
för du har förmågan att röra vid min själ som silkes larven smeker bladen den färdas på.
Du står för förändring, du står för magi, utan dig i mitt liv , är jag inte mig själv,
det upptäckte jag nu när du kommit tillbaka..
tack för att du finns min fina vän....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar