fredag 28 augusti 2009

Att ta det piano...



Dagen började med en långsam takt precis som jag vill när man har dagen ledig.
Tog på mig ett linne, satte på en kopp tea och gick tillbaka till sängen.

Gå igenom mail, läsa bloggar och...
Ja, det blev lite shopping också.

Massa bra fynd då en av mina favorit-ställen hade utförsäljning.
Vad sägs om klänning, skjorta, och en romantisk blus för 400:-

Nu blir det att göra sig vacker för tåget går alldeles strax till stora staden.
Ett snabbt möte, en kram och en stor take away latte lockar!

Kläderna som jag köpte kommer här:




Denna får sällskap av höga klackar och massa bling bling i stora staden.Denna ljusblåa tror jag blir fin under en grå uppknäppt kofta...


Och denna fina tunika/skjorta blir citychic med ett brunt bälte i midjan, mörka stuprörsjeans och stövlar...

2 kommentarer:

  1. Very nice...! Både kläderna och faktumet att det var på rea...! =D

    SvaraRadera
  2. med rätt sällskap så blir chips tillsammans med vin väldigt gott ser du..

    SvaraRadera