söndag 30 augusti 2009

Att anta en utmaning...



Ja, jag fick en utmaning att skriva en lista från Sara.
Så, jag kopierar hennes och skriver in mina svar.


Tre saker som skrämmer dig:

Krokodiler
Föda barn
Clowner


Tre personer som får mig att skratta:

Pappa
Anders
Pablo Fransisco


Tre saker jag älskar:

Min familj
Dansa tillsammans med folk som har en härlig utstrålning
Vakna upp av fiskmås-sång och solljus mot ansiktet



Tre saker jag hatar:

Orättvisor, tex bristen på mänskliga rättigheter i många länder
Människor som gör sig dummare än vad dom är
Ljudet när man går på snö



Tre saker jag inte förstår:

Varför inte alla gör sin del för att hjälpa andra/saker man brinner för, tex Amnesty/Bris/Fadder
Tekninska prylar
Kemi



Tre saker som finns på mitt skrivbord:

Min vita väska
En bok
Min mobiltelefon



Tre saker som jag gör just nu:

Känner mig lite frusen
Tittar på Per Moberg som lagar mat som en riktig man
Dricker iskall cola light med citronklyftor



Tre saker som jag vill göra innan jag dör:

Bilda familj med den jag älskar
Kunna sitta i mitt sommarhus i Marocko och bara vara
Ta dykarcertifikat



Tre saker jag kan göra:

Laga mat
Dansa
Gå på konst-museum en hel dag och titta på vackra tavlor



Tre saker jag skulle vilja lära mig:

Arabiska
Salsa
Receptet på Orio-kakorna



Tre favoriträtter:

Sushi
Tapas (mojo, scampi, oliver & bröd)
Mamma & Pappas mat


Tre personer jag utmanar:

Therese
Mona
Petra S

1 kommentar:

  1. ja du lilla E...får väl anta detta då ;*...imorgon....

    SvaraRadera