måndag 31 augusti 2009

Att vänta snällt...



God morgon allihopa!

Just nu sitter jag inlindad i ett täcke i soffan och mumsar på fruktsallad.
Måste vara perfekta frukosten ju?

Vaknade rätt tidigt idag av en katt-herre som studsade på min mage och signalerade: Fruukost honey!!

Precis så där bioon bioong studsande hade jag gjort om jag bott hos Sara, för nu vill jag att den lilla damen ska vakna så vi kan fixa till oss lite måndags - chict/snyggt/romantiskt...ska se vad jag kan trolla fram ur garderoben.

För att sen ta en frukost/lunch nere på stan.
Vill testa det nya cafeét tror jag...
Efter lite chit-chat så ska jag till landet där mina föräldrar bor och bege mig ut i skogen bland älgar och harar för att plocka svamp.

Inte till mig själv dock, är allergisk, men tror nog mammsen & pappsen uppskattar en kantarell-macka till kvällen eller vad tror Ni?

Ciao så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar