måndag 9 november 2009

Att vara trött...




Ja nu har la familia varit här.

Fina lillebror hade med sig en jättesöt present"korg" med blandade tea-sorter.
Väldigt jag.
Mammsen å andra sidan fina snittblommor i vitt & grönt.

Tack så mycket!

Jag bjöd på det jag hade lovat, lasagne & gino till dessert.
Pappsen fick en liten påse med chokladkola som försenad fars-dags-gåva.
Ett "nytt" köksbord står i köket tillsammans med 2 charmiga stolar som skall få en vit förvandling.
Och en lika "ny" byrå samsas med de andra möblerna i vardagsrummet.

Nu är det inte mycket som fattas mina vänner.

En dvd (som söta mamma bidrog till...tusen tack igen, vad skulle jag göra utan dig?)
Och en säng.
Men, den jag har nu duger sålänge...den är mjuk och lagom bred.

Nu är jag så trött efter träning, städning,matlagning och mys så det får bli sängen och bläddra i en ny cosmo.


God natt och puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar