tisdag 10 november 2009

Att trösta en smula...



Idag tror jag att en sång eller två är på sin plats.

2 av mina favorit-tjejer var lite deppiga idag, av olika anledningar.
Söta S sa tex- vad har jag att vara glad över?
Och sånt får mitt storasyster hjärta att ömma!
Nej, vi är inte systrar men jag har alltid velat ha en och Sara sa att det gick bra om jag adopterade henne.

Så, bara för dig finaste Sara kommer en sång.
För även fast mycket är tråkigt, orättvist och kanske känns hopplöst så vet jag att det kommer ordna sig!

Och till fina P som nog både var en smula arg och ledsen.
Jag vet hur det känns.
Det där som hade hänt...
Har varit med om det själv och det i sig kanske inte tröstar men du får en låt också.

Mina flickor är så mycket sötare när dom skrattar!

3 kommentarer:

  1. Med den låten känns det genast lite bättre. Ska vara på bättre humör imorgon, lovar! Puss puss hjärtat!

    SvaraRadera
  2. You are very welcome <3

    SvaraRadera