onsdag 11 november 2009

Att fantisera...

Jo det var ett par i england som vann en halv MILJARD för några dagar sedan.
Vi vanliga människor kan nog eg inte ens greppa hur mycket pengar det är.
Vanliga folk tjänar inte ens en halv miljon på ett år.
Och lägg sen till räntan.
Men iaf.
Grattis till dom och nu kommer en lista på vad jag skulle gjort för alla dom pengarna.
För, en flicka får drömma eller hur?
* Mamma & Pappa skulle inte behöva jobba en sekund till, och få ett sommarhus någonstanns varmt.
*Lillebror skulle såklart inte heller behöva jobba och jag skulle köpt ett stort garage fylld med både dyra bilar och sånt som han kan bygga.
*Mina vänner hade fått en rejäl summa att göra precis vad dom ville med.
*Jag skulle öppnat en skola för barn i Afrika och Indien, och massa barnhem.
För min egen del då...
*Köpt så många flaskor champagne som fått plats i min nya vinkällare
*Skaffat en takvåning i New York, ett strandhus i Turkiet och lite casual övernattningslägenheter i storstäder såsom stockholm & paris.
*Gjort en läppförstoring, alltid långa franska naglar, pedikyr och en personlig make up artist.
*Aldrig jobbat en dag till med sånt jag inte ville till 100%
*Skaffat en privat kock som genom en fingerknäpp lagat precis de rätter jag velat ha.
Ja det finns mycket man kan göra eller hur...
Vad hade Ni gjort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar