tisdag 3 november 2009

Att blanda & mixa...



Andra dagen på xtravaganza.

Bara shaker 3 grg per dag.
Går hyfsat bra, är inte spec trött eller arg.
Hungrig däremot men jag vet att det går över om 2 dagar.

Det hjälper att träna också.
Och det är väldigt skönt att lägga sig i de stora massagestolarna efteråt och lyssna på den mentala träningen.


Är lite frustrerad över de saker jag inte fått in i lägenheten ännu.
Vill ha allt på en gång.
De viktigaste sakerna som fattas är:

Säng

Köksbord

DVD-spelare


Har kikat och sneglat lite på blocket.se efter köksbord och stolar men hittar inget som finns i närheten.
Gör mig absolut ingenting att det är begagnat för det är roligt att måla och göra fint själv!
Men kommer inte ha råd med det än på ett tag.

Åh vad jag hoppas att någon är sugen på den gamla lägenheten och bjuder friskt!
Ju snabbare affär ju snabbare får jag en hyfsad ekonomi...

1 kommentar:

  1. ...nänä..inte arg hihi, bara en gnutta stingslig va? och du..dom där chokladkokosrutorna som serverades igår var riktigt smaskiga! Goda att tugga på ska du veta, med det vet du!

    SvaraRadera