söndag 29 november 2009

Att tänka tillbaka...

























Ganska exakt ett år.

Vad annorlunda allt var då.
Annan lägenhet, annat i huvudet, andra saker som lockade.
Tänker lite på december och alla trevliga fester det innebär.

Förra juldagen var väldigt bra.

Jag minns de bruna ögonen, vänliga gester, frukosten dagen efter med huvudvärk & rufsigt hår.
Jag skrattade och log mest hela tiden, jag förstod stundtals inte ett ord, dansade salsa och fick denna låten spelad för bara mig.


Jag hoppas att även denna Juldagen bjuder på roligheter.
Denna tjejen är nämligen ledig hela julhelgen!
Det kommer bli en annan stad, andra människor och annan musik.
Men något säger mig att det kommer bli precis lika bra ändå!
För denna dagen är ju den största " festar" kvällen på hela året så varför inte ha en dunderfest här hemma?

Med bubbel och härliga vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar