onsdag 4 november 2009

Att känna pulsen i benen...



Ja idag var det ingen rolig dag alls på jobbet.
Men, nu glömmer vi det och går vidare.

Efter tråkigheter så blev det en tur till gymmet.
Och visst ställde jag in maskinerna lite käckt sådär på 5 minuter extra.
3 km idag också och 300 kalorier försvann vips och abrakadabra!
Det är ungeför 3 drinkar på krogen, eller 5 smörgåsar om ni hellre vill det.

Mamma du behöver inte klicka.

Vad mer då?

Trippade ner till tvättstugan och tror jag hinner med 2 tvättar ikväll.
Långsamma maskiner men vad gör det när man får tvätta hur ofta man vill?
Gjorde en bra grej för min karma på vägen ner...
Hade gjort chokladkola för några dagar sen och eftersom jag inte äter sånt så skar jag fina små bitar, la dom i söta små påsar (tack petra) och ett vackert snöre runt och hängde en var på grannarnas dörr.

Tror ni tanterna nedanför kommer bli glada?
Det tror jag.


1 kommentar: