söndag 15 november 2009

Att avsluta en helg...



Hej alla fina läsare!

Efter en veckas jobb, bankbesök, tråkiga räkningar och soppor kändes det underbart med en helg!
En ledig helg som betydde sovmorgon, ett besök på lilla bondgården och klappa söta djur, höst-promenader och trevligt sällskap.

Kan inte alla dagar vara som denna helgen?
Det ska jag önska mig i julklapp...

Skulle besökt det nya cafét i stan som har satsat på en inredning anno 1910 men som det mesta i denna lilla stad stängde dom klockan 14 en lördag.
Varför är det så?
Slutar folk vara sociala, eller vill man inte sitta och mysa med en varm choklad efter kl 14?

Tacka vet jag stora staden bredvid, där vissa café stänger kl 22 oavsett vilken dag det är.

Nåja, nu är helgen snart slut och jag längtar redan till fredag!
Då blir det som sagt en kväll helt i min stil med 3-rätters och musikal.
Lördag inflyttningsfest med massa härliga vänner hoppas jag!
Kommer bli väldigt roligt att få ha första festen här i vindsvåningen...

Men så himla surt att inte ha pengar!

Hoppas verkligen budgivningen kommer igång...
Jag vill ju ha lite roligt att bjuda på, har googlat på massa mumsiga tilltugg och det får bli en spansk/italiensk/svensk blandning.
Ska se om jag kan lämna in lite guld som inte används, som ändå bara ligger i lådor och samlar damm och få lite tillskott.

Någon som gjort så tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar