onsdag 11 november 2009

Att ta sig en sovmorgon...



Det enda som är bra med att ha 2 jobbkvällar i månaden är att man kan sova länge.

Igår var en konstig dag och jag var illamående och lite knasig så jag håller tummarna för att det blir bättre idag.
Hoppas att det bara var kroppen som anpassar sig till den andra veckan av soppor.

Nu är jag ganska sugen på choklad, räkor och avokado...

Men inte så mycket att jag MÅSTE ha.
Ni tjejer vet vad jag snackar om...

Inte denna helgen, men den efter ska det ju bli maaaatpremiär!
Vet att det blir 3-rätters på fredagen innan musikalen i Göteborg, men har svårt att tro att jag kommer orka med allt.
Ska dricka ett glas rött också, sen får det vara bra.
Dagen efter ska jag ju ha inflyttningsfest!
Och då tänkte jag, beroende på hur mkt pengar jag har, bjuda på lite mumsiga saker.
Vad sägs om friterade räkbollar & sweet chilisås, parmesanknyten med tomat & basilika och varma ölkorvs-krustader?

Har gjort några innan och vips och shoooff säger det så är faten tomma...
Det borde ju betyda att dom är goda?

Nu ska jag ta dagens första shake.
Blåbär skakad med krossad is.
Mmm vad smaskigt... eller nej, men det funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar