tisdag 24 november 2009

Att klappa sig på axeln...



Vissa saker struntar man bara i...

Andra saker gör man för att man vill, måste eller borde.
När jag kom hem från jobbet idag var det sista jag var sugen på att traska ner till gymmet.

Men jag gjorde det ändå.

2 km på crossen och 200 kalorier senare känner man sig duktig.
Man går lättare uppför backarna hem.

Imorgon börjar jag med soppor igen i 3 veckor och "sista" måltiden blev:

Färska räkor
avokado
tomat
lite hackad röd lök
en klick creme fraiche på toppen


Väldigt mycket proteiner och fett- perfekt

(Och jag hade det mesta i kylskåpet redan)

Hoppas att det blir lite pengar kvar denna lönen så jag kan betala tillbaka det jag vill!


Nu sitter jag som vanligt i skräddarställning framför tv:n som eg bara står på som "bakgrundsljud", med lånad hood-tröja och shampoodoftande vatten droppar från håret.
Sovmorgon imorgon så kan kosta på mig att stanna uppe en stund.

Vad gör Ni en kväll som denna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar