fredag 18 december 2009

Att vara ledig...



God morgon solstrålar!

För, visst är ni på lika bra humör som jag?
Det är ju ändå fredag!

Ska trippa ner på stan för ett möte på banken & fixa en sista julklapp.
Och hämta ut lite julklappar som jag & lillebror har beställt tillsammans.
Sen blir det en kaffe på stan med trevligt sällskap.

Ska se om jag inte kan ta med mig kameran, för det är sjukt mycket snö här!
Igår fick jag snö upp till mina knän (!!) när jag skulle öppna grinden in till huset där jag bor.
Men, som den duktiga tjejen jag är tog jag tag i kvasten och sopade och pustade tills man kunde se stenarna och gräsmattan någorlunda.

Man är väl från landet liksom.. haha.

Nu blir det en dusch, sminkning & tillfixning av mitt hår som verkligen står åt alla håll.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar