fredag 4 december 2009

Att ta dom där långa passen...




Ledig fredag efter en torsdag som varade i 14 timmar.

Iallafall på jobbet.
Julbord var beställt och julbord blev det.
Vinflaskor och avec, ja fint skulle det vara!


När jag gick hem möttes jag av snöflingor och is på gatan.
Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska gilla det ännu.
Men imorse var den borta iaf...

Idag är det som sagt ledighet och det invigs av en tur ner på stan.
Vi tjejer har lagt ihop lite pengar och ska köpa en present till chefen som tack för den mysiga personalkvällen vi hade i Göteborg.
Sen ska jag hämta ut biljetter till en teater ikväll- fick 2 st av chefen igår och hoppas att den är bra.

Imorgon blir det förhoppningsvis lite vin & skojigheter hos en av mina Andersar.
Ingen utgång tror jag, ska ju jobba söndag, men lite fina kläder,smink & trevligt sällskap tackar jag sällan nej till!





Ser vi trötta ut tro?

Kram & ha en mysig fredag, Idol ikväll kanske?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar