onsdag 16 december 2009

Att se det snöa...

Nu kommer vi inte undan längre...
Snö i luften, på vägarna och under skorna.
Som tur är knarrar det inte, för det är det värsta jag vet.

Ungefär som naglar på svarta tavlan, frigolit som gnids mot varrandra
eller bomull när man klämmer riktigt hårt.

Iiih.

Igår var det 15 timmar på jobbet och idag dryga 10.
Det börjar kännas i kroppen och jag ser fram emot att sova länge på fredag.

Har ett möte med bank-tjejen kl 14 så tills dess ska jag va utvilad.
Snart, snart blir det lång ledighet och det är bara att räkna ner.

Innan jobbet hann jag med lite julklappsinslagning, denna var till Söta Petra i receptionen och tror att den kommer uppskattas.

Nu avnjuter jag 1/4-dels glas vitt vin.
Det var allt som fanns kvar i kylskåpet...haha.
Men, det räcker bra, för jag somnar om ungefär 10 minuter tror jag.

Tunga ögonlock och känner pulsen i mina fossingar.



1 kommentar:

  1. Du är bara för snäll...
    ...och snälla flickor får paket,hihi!
    Vet du, tomten kommer med all säkerhet till dig ska du se...;* tisseltassel med silkesprassel....kramsålänge hoho!

    SvaraRadera