tisdag 22 december 2009

Att ta ledig över julen...




Äntligen börjar min jul-ledighet!

5 dagar som ska innehålla sovmorgon, fester, julmat, nära & kära.
Några dagar sen jag bloggade och får fundera på vad jag har hittat på sen sist...
Jul på Liseberg, varm glögg och en vinst på chokladhjulet i söndags.
Julklapps-byte med tjejerna, tack så hemsk mycket för bubbel, choklad, tittskåp med kompis-bilder och mycket mer!
Robinsson och tv-mys i lördags efter seg dag på jobbet.
Igår var det middag hos lillebror och tacos & rödvin stod på menyn.
Buss som uteblev förvandlades till taxi istället...
Mycket lyxigt!

Jag tror jag ska ta en liten powernap innan jag kavlar upp ärmarna här för pyssel.
Julgodis ska kokas och placeras ut i söta presentaskar och ges till grannar och snälla barn, golv ska tvättas, julmat inhandlas och även sista klappen...Puh!

Jul, jul...strålande jul!

Lite bilder från sist...















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar