söndag 25 oktober 2009

Att ta sig an en söndag...

Nu var det ett par dagar sen jag skrev och det är inte för att jag glömt bort er.

Nej inte alls!

Jag har haft mycket att göra bara.
Söta Malin har varit här med Heine och vi tog oss lite tea och skvallrade om det senaste.
Allt ifrån ex, resor, utbildningar och framtid.
Fick en jättefin inflyttningspresent också!

Visar bilder på allt lite längre ner...

Vad mer har hänt?

Tja, hösten har nästan givit upp kampen och flirtat lite väl mycket med vintern.
Det har nämligen snöat här, inte mycket men ändå.
Jag gillar inte snö.
Det vet Ni i det här laget.

Det har skruvats och borrats.
Soffan är numera hel, blommor lyser upp köket, tavlor hänger någorlunda rakt på väggarna och jag kan faktiskt sitta i min svarta soffa med en kopp tea
och känna att det inte är så mycket kvar nu.
Fina Sara är i huvudstaden och jag saknar henne-
Tror det blir en sväng med killarna och fröken själv till det svenskaste vi har i veckan
IKEA.
Behöver allt från djupa tallrikar till sovrumslampa.

Här kommer lite nytagna bilder från lägenheten.
En sneakpeak om Ni så vill:










2 kommentarer: