måndag 19 oktober 2009

Att gå runt bland hyllor...

Ja idag blev det lite shopping i staden bredvid.


Lite blandad kompott av billigt & dyrt.
Lite detaljer som doftar jag.
Vitt och svart.
Gammeldags matt och glansigt modernt.

Är ganska seg nu och ska kasta mig i sängen och titta lite på tv.
Men jag bjuder på lite detaljer från dagens inköp:
Svarta ljusstakar med blockljus som doftar gott.
Porslinsmugg för tandborste

Tvål & lotionpumpar i samma serie


Duschdraperi med badrums-ord



Detalj i badrummet, flätade korgar i vitt & beige

Takplafond med snitsig svart blomma


Min vita matsalsgrupp


Vad tycker Ni ?


2 kommentarer:

  1. Wow.. Var har du köpt takplafonden?
    Den var ju tokfin...
    Kram Anders.

    SvaraRadera
  2. Lampan, liksom det mesta av det andra är köpt på EM möbler. ( lampa 299/399:- )
    Och alla "inredningsprylar" är i märket SIA.
    Vekligen min smak, kul att du tycker om det och ännu roligare att du hänger kvar på min blogg!
    Kramar i massor från västkusten!

    SvaraRadera