lördag 17 oktober 2009

Att göra mycket på en gång...



Hejsan allesammans!

Idag har det varit till att kavla upp ärmarna och fixa & dona.
Har haft mycket bra hjälp så jag ska inte ta åt mig hela äran.

Nej då!

Jag har legat på rygg under ett skrivbord och skruvat utan att använda fula ord.
Målat med låånga penseldrag sådär vitt och lantligt på en byrå.
Möbler har rullats så fint med klisterrulle och vips och zimzalabim var allt hår borta.
Jag har trippat på bara fötter ned för de alldeles för kalla trappstegen ned till tvättstugan.
Alla ytterkläder har i tur och ordning hängts upp i ett av alla mina förråd.

Hela tiden med sällskap av Z-tv.
Perfekt blandning av lite funky 90 tal, lite sexig RnB och svensk hiphop.

Det kommer bli väldigt snyggt i min lilla våning.
Det ser man redan nu...
Men det där silvriga fatet med krumelurer och blockljus på i olika storlekar saknas fortfarande.
Likaså lampor i taken, en micro, en större säng och ett köksbord.
Men det kommer...snart.

Men, nu ropar ett annat skåp på mig som vill bli omhändertagen.

1 kommentar:

  1. det blir säkert jättefint lilla du! Och silvriga fat med krumelurer bärandes blockljus kommer nog bli pricken över "iiiiii"-et.

    SvaraRadera