tisdag 12 januari 2010

Att uppdatera bloggen en smula...




Jahopp kära vänner då var vi ett par veckor in i 2010.
Fortfarande ovant att skriva 2010... fingrarna glider inte riktigt lika lätt som för 2009.
Men men.
Har inte mått så bra, varken i själen eller friskhets-mässigt så det har blivit en liten bloggvila.
Men, jag har ryckt upp mig en smula nu och jag har också hunnit med lite projekt här hemma och med vänner.
Ny , fin och stor var sängen som kom och nu står ihopskruvad i sovrummet.
Ett steg närmare det där orientalska med lyktor, buddah-figurer och sidentyger.
Fester har vi haft, mina vänner och jag.
Trevligt med både ölspel ( med Mojito såklart...oroa er inte) och utgång i den kalla vinternatten.
Gusten växer så det knakar och nu får han inte längre plats i min handflata.
I båda, men inte bara den ena.
Sherlock Holmes har beskådats på bio och den var sisådär...
Eller, det var kass för jag somnade.
Haha, så nu Sara, är du inte ensam om det längre.
Nu är det pizza-bak som gäller här i vindsvåningen och det doftar både pesto & köttfärs långt ner i trappuppgången kan jag tro.

Bilderna hamnade lite galet men det får gå :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar