måndag 25 januari 2010

Att se berget bli mindre...



Av alla saker man "måste" göra är nog tvätta det roligaste.
Det luktar ju iaf väldigt gott när man är klar.

Städa köket är också helt okej för jag mår väldigt bra av att komma in i ett rent kök.
Så, jag har tagit itu med båda dessa saker ikväll och är strax färdig.

Då ska jag belöna mig med varm choklad framför tv:n.

Hittade ett fint kort på morfar som jag ska rama in också, tror att jag har en hel påse fylld med ramar som väntar på att fyllas med något fint.
Det går inte en dag utan att jag tänker på dom...
Ibland blir jag ledsen för att jag aldrig får träffa dom igen och inbland ler jag och minns alla fina minnen istället.
Ett kort på en byrå och ett ljus tror jag blir bra.
Så kan han sitta och vaka ut över både mig och lägenheten med sin grogg som han så fint skålar med på kortet.
Fina morfar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar