tisdag 26 januari 2010

Att dekorera...




Efter en helt okej dag på jobbet med semle-bak,äpplekakor och utlärning till liten praktikant blev det en timmas ekonomi-möte.
Intressant och jag lärde mig en sak eller två iaf mellan gäspningarna och menande blickar.

När det började mörkna kom vi på en roligare idé...
Tog tag i Saras hand och vi begav oss ut på stan för lite shopping.
Ett doftljus av ros & lavendel, krokar med sug-propp och lite annat smått som ska sättas ihop ikväll.

Underbara Petra som gömde sig bakom receptionen med vackert hår och med ett leende att dö för, hade klistrat upp en så fin present i mitt klädskåp!
Vackra gamla vykort med motiv precis i min smak.

Så, nu ska jag fixa lite här hemma och sen kommer det en bild eller två.

Det riktigt kliar i inrednings-fingrarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar