lördag 5 mars 2011


Jag hittade världens längsta lista på en kompis blogg...
Och eftersom jag är lite uttråkad så tänkte jag att den dödar lite tid :)


Lovar du att vara ärlig: Ja
Vad heter du: Elinore
Smeknamn: Elli, älskling gumman...
Låt som du sörjer till när du är ledsen: Tror inte jag har någon sådan låt
Beroende av: Bubbelvatten
Vad tror folk om dig: Att jag kommer bli en bull-mamma
Stämmer det: Ja det tror jag :)
Vad får du oftast komplimanger för: Min goda mat kanske, omtänksam...
Vad säger du för att imponera på någon: Ingen aning faktiskt...
Hur imponerar man på dig: Genom att vara smart
Brukar du skratta för dig själv: Det händer
Vad står det i ditt senaste inkommna sms: Jag kommer kl 19 (från lillebror)
Var bor du: I Uddevalla
Trivs du där: Ja det funkar
Äger du några converse: Nej
Sprit , vin , cider eller öl: Helst ett glas champagne eller rött vin
Brukar du bli för full: Nej det var några år sedan :)
Är du allergisk mot något: Champinjner och laktos
Hur svarar du i mobilen : - Ja det är Elinore...
Antal timmar sömn inatt: 10.5 (jag är sjuk..)
Brukar du komma i tid: Till jobb - ja, annars nja...
När mår du bra: När jag är med min familj, vänner eller sitter i solen
När blev du fotad senast:Måste ha varit av Sara på någon fest
Hur känner du dig nu: Febrig och irriterad
Vanligaste färg på dina kläder: Ljusa överdelar och mörka jeans tror jag...
Vad tycker du om fötter: De flestas fötter utom bebisars är äckliga :)
Vad saknar du: Min mormor & morfar
Hade du en bra kväll igår: Ja förutom att jag är sjuk så var det en mysig fredag
Favoritdryck på morgonen: Vatten
Rakar du benen: Nej jag epilerar (aj)
När brukar du gå och lägga dig: Ska jag jobba dagen efter så runt 23, annars mellan 24-01
Är du blyg: Nej det tycker jag inte
Sysslar du med någon idrott: Nej inte just nu, väntar på att Zumba ska komma till stan!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Har du spytt offentligt: Nja, när man varit ute på krogen i yngre dagar kanske...
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Flirta med tjejer
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag
Är du bortskämd: Nej men jag får mkt som jag vill ha men är samtidigt tacksam för det
Vad gör du imorgon: Hälsar på goda vänner och på kvällen svärmor & svärfar
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Alicia Keys, för hon skänker mkt pengar till välgörenhet
Vad längtar du till: Sommarkvällar på stan och en iskall Corona med vännerna
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja som tur är :)
Vad använder du för schampoo: Just nu är det Frank Provost
Hur gammal är du: 27
Tycker du om någon just nu: Ja min kille, familj & vänner
Gröna eller Röda äpplen: Gröna
Gillar du golf: Nix
Vilken tid gick du upp idag: Halv tio
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta: Ja det är nyttigt
När grät du senast:Det var nog ett år sedan ungefär
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet på något varmt ställe och ge en del till lillebror
Bär du glasögon eller linser: Glasögon just nu, annars linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej men jag bär gärna VILA eller andra danska boutiq-märken
Har du piercingar: Ja en i tungan & en i naveln, samt i öronen
Vill du gifta dig: Nej men kanske förlova mig en vacker dag
Vill du ha barn: Ja 2 eller 3 stycken
Solar du ofta: Det har blivit sällan det senaste, kör mest BUS-krämer
Är du bra på att laga mat: Ja det tycker jag
Är du flygrädd: Nej inte alls
Hur vig är du: Rätt så
Är du musikalisk: Jag kan ta en ton eller två ja :)
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Lejonet & Björnen - romrussin
Tror du på liv efter döden: Ja absolut
Tycker du om sushi: Det godaste som finns :)
Vad äter du helst när du ser på film: Oliver, ölkorv och ostar
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon eller kvällsmänniska : Jag är nog en blandning
Vilken ögonfärg har du: Ljusblå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja det har hänt
Biter du på naglarna: Inte längre
Röker du: Nej



*pust*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar