lördag 27 november 2010

Att dofta som tvätten gör på sommaren...


Jag är, som ni säkert har förstått en riktig sucker för parfymer.
Jag röker inte, dricker inte spec ofta och spelar inte så jag tycker att min lilla last i parfymer är helt okej.
Jag har sedan ett halvår tillbaka varit trogen den underbara Dolce & Gabbana Límpératric no :3 och står fast vid att den doften passar precis vilket tillfälle som helst.
Men...
Clean Warm Cotton är helt ljuvligt sommarfräsch.
Det upptäckte jag när jag trippade in i favoritaffären KICKS idag.
Jag vet flera av mina vänner som har någon parfym i Clean-serien men jag är inte helt förtjust i de andra sorterna.
Men som sagt, denna får bli en av topp tre på min lista.

Kanske en present till mig själv när jag klarat körkortet?
Kan vara värd en 500-lapp en dag som den kan man (jag) tycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar