fredag 31 juli 2009

Att ta hand om sig själv...



Det som skulle bli en rolig kväll med godaste maten, höga glas med bubbel i och massa kramar förvandlades till en egen kväll i soffan, filt och tv.


Mådde så himla konstigt i natt, och det har inte försvunnit helt.
Så himla typiskt att man ska bli sjuk en kväll som man sett fram emot!


Nåväl- tyckte synd om mig själv när jag kom till centralen så det var inte många sekunder innan jag fick beställt en chai-latte med is och en mumsig kyckling-panini take away.
Mumsade i mig detta samtidigt som jag bläddrade igenom skvallret i Hollywood.
Alltid lika intressant att se vad Katie, Paris & Victoria har för sig.


En annan sak som jag funderar på när jag åker tåg är vad folk lyssnar på i sina mp3-spelare.
Visst vore det coolt om folk lyssnade på något helt otippat?
Som tex farbrorn som satt bredvid mig- 50 cent.
Affärskillen med fina kostymen- Enya
Söta tanten med matkassen- Snoop Dogg
Jag skulle vilja fråga alla vad de lyssnar på, eller erbjuda den dom sitter bredvid att lyssna på min musik.
Men det gör man inte...
Inte i Sverige.

Nu blir det som sagt soffan, baggyjeansen är avslängda på golvet och mjukisbyxor och linne fick ta dess plats.

En risgrynspudding står i ugnen, precis som mormor hade gjort den.
Saknar henne.
Saknar morfar.

Tänder ett ljus för dom ikväll och nu är det filmdax.

God kväll söta läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar